Kris Dries

Kris Dries

Kris Dries

Projecten

Al op mijn veertiende speelde ik online marketeer; een beroep dat in het jaar 2000 nog uitgevonden moest worden. In 2009 behaalde ik mijn Masterdiploma Communicatie- en Multimediadesign (CMD) & na al die jaren is online marketing mijn beroep geworden.

Sinds 2010 werk ik als allround online marketeer bij online uitgeverij Mr. Market & ben ik mij verder gaan specialiseren in online sales.

Ik ontwerp volledige online campagnes, van de eerste regel code tot landingpagina & van banner tot email campagne.

Wat voor mij twee belangrijke succesfactoren zijn in online marketing, kan je hier nalezen.

Beurs.com

(2013-heden)
E-mail marketing, Content curation
Beurs.com is uitgegroeid tot de gids voor meer dan 50.000 beleggers. Zij laten zich dagelijks in één oogopslag informeren via de website of via de dagelijkse samenvatting via e-mail.

E-mail marketing

Copywriting, Conversie
Ik werk geregeld email marketing campagnes uit voor financiële abonnementen. Van opt-in formulieren en geoptimaliseerde landingpagina’s tot het schrijven van de verkoopsmails.

Jobsvandaag

(2010-2012)
SEO, linkbaits
Opzetten SEO-strategie en partnerships met externe aggregators voor vacature-site. Bedenken van succesvolle linkbaits, die werden overgenomen door honderden blogs en traditionele media.

> Online klagen over baas op Facebook is populair (o.a. De Standaard)
> Maandagochtend slechtste tijdstip voor sollicitatie (o.a. Jobat)
> Online sollicitaties zijn niet langer dan een sms of een tweet-bericht (o.a. VDAB)

Meer werkervaring vind je op mijn LinkedIn-profiel


eBay voorhoofdfuif

Een uit de hand gelopen grap levert mij als student 2.550 euro op, veel persaandacht en mijn eerste werkervaring in diverse reclamebureaus (These Days, I-Merge, Nocus etc).

> Voorhoofd zoekt sponsor

voorhoofdfuif